با تكیه بر نظام تامین اجتماعی ،رفاه را به مردم هدیه می دهیم
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم كه شنبه شب در سالن همایش های سازمان حج و زیارت برگزار شد، 'محمد رضا رحیمی' افزود: دولت و نظام با تمام مشكلاتی كه استكبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای كشور ایجاد كرده، با تكیه بر كارگران و كارمندان توانسته است این مشكلات را از پیش رو بر دارد و تامین اجتماعی نیز به عنوان یاری دهنده كارگران و كارمندان و تامین آینده آنان از هیچ كوششی فروگذاری نكرده است.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه افزود: استكبار جهانی با ایجاد تحریم های مختلف و موانع گوناگون به دنبال آن است تا ملت غیور و همیشه در صحنه ایران را به زانو در آورد اما ما با حمایت از یكدیگر توانسته ایم این موانع را یكی پس از دیگری پشت سرگذاشته و استكبار جهانی را مایوس سازیم.

وی گفت: هر كاری كه استكبار جهانی علیه ما انجام داده است ما نیز به پشتوانه ملت و نیروهای متخصص خود نه تنها آن را بی پاسخ نگذاشته ایم بلكه در این راستا به دستاوردهای مهمی نیز دست یافته ایم.

رحیمی در ادامه با تاكید بر اینكه ملت ایران با تكیه بر كار و سرمایه داخلی به دنبال ایجاد تحول است، افزود: ما با حمایت مردم توانسته ایم تمامی توطئه های دشمنان را خنثی كنیم و اگر استكبار جهانی محدودیت هایی برای ما در خصوص واردات و صادرات ایجادنموده ما نیز با آن مقابله كرده و توانسته ایم به عمل آنها پاسخ دهیم.

وی گفت: آنان زمانی از دادن سوخت و قطعات یدكی به هواپیماهای مسافربری ایران خودداری می كردند؛ نظام جمهوری اسلامی نیز با آنها همین رفتار را كرد. این در حالیست كه عدم ارائه خدمات به مردم بخصوص ناوگان هوایی به دور از كنوانسیون انسانی و عاری از اخلاق است چون اینگونه محدودیت ها باعث آسیب به مردم و ملت می شود.

معاون اول رییس جمهوری در پایان گفت: ما به پشتوانه تمامی داشته های خود تا آخر ایستاده ایم و در مقابل این ناملایمات پیروز و سربلند بیرون خواهیم آمد.

براساس این گزارش، در این مراسم كه در ساختمان سازمان حج و زیارت برگزار شد، سعید مرتضوی رییس سازمان تامین اجتماعی و جمعی از منتخبین بازنشسته این سازمان حضور داشتند.

1488** 1597





:: برچسب‌ها: عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: